Selamat tinggal…

Sebenarnye dah 2-3 kali gak aku try nak siapkan karangan aku nih..hohoho…bukan ape..rasa cam byk sangat nak cakap sampai xtau nak cakap camaner..huhu..korang leh faham x camane tuh..hahaha…ekceli selamat tinggal tu aku nak ucapkan pada sumer warga Sek.Keb.Maraba – Beaufort, sabah…bermula jan 2011 aku akan mula berkhidmat di sekolah baru di semenanjung malaysia..perasaan aku ada macam2 rasa..rasa oren..epal..stoberi…hahahaha…aku memang sangat sedih+happy..

aku happy sebab akhirnya aku dapat hidup macam famili orang lain..hidup berdikari dengan keluarga kecil kami..aku,encek suami dan encek aiman…alhamdulillah..dan semoga dipermudahkan segala2nya..aminnn..

aku sedih sebab bakal meninggalkan sekolah yang amat aku sayang…….pada aku sk maraba sangat istimewa..sk maraba adalah sekolah pertama tempat aku bertugas sebagai seorang guru..aku melangkah ke sk maraba pada thn 2007 tanpa sebarang ilmu dalam bidang ini…walaupun singkat tapi dalam tempoh 2007-2010 ini sangat banyak pengalaman berguna yg aku perolehi di sk maraba..aku sangat bertuah kerana ditempatkan di sekolah yang punya warga baik2 semuanya dan sangat memberi kerjasama dalam apa jua perkara..warga sk maraba bagaikan satu keluarga..semua masalah ditangani bersama..semua kegembiraan juga dirasa bersama..

Buat Encik Jaidin Hj Timbang, saya sangat berterima kasih di atas semua nasihat yang diberikan..saya sangat bertuah kerana mempunyai seorang Guru Besar yang begitu bertoleransi dan banyak memberi tunjuk ajar…semoga Sk Maraba terus cemerlang di bawah pimpinan cikgu..

Buat Julie & K.mala, lepas ni jgn lupakan aku kalau makan waktu rehat…huhu..(bergenang udah airmata nih…huhuhu;(..)minta halalkan segala salah silapku..makan minumku..mun ada hutangku,ingatkan aku k..semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat..aminnnn…

Buat K.Noor & K.sinah, terima kasih atas segala tunjuk ajar dan bantuan kakak PK berdua..mun bepisbuk jgn lupa hantar news sama aku k..hihihi…

Buat K.zorimas & K.noni, terima kasih atas pemberian kakak berdua..terima kasih atas segala bantuan dan kerjasama selama ini…

Buat K.zainah & K.rosmah, harap2 kiriman terakhir tu memuaskan hati kakak berdua…pasni kalau ada resepi baru k.rosmah jgn lupa share ok..ngeh..ngeh..ngeh

Buat k.mus, kalau rindu sama kek aku dtgla p kl k..huahuahua..

Buat cikgu lampai…kita x sempat jumpa..apa pun terima kasih untuk segalanya…

Buat c.jainie,lepas ni mesti rindu dengan usikan2 dan jenaka biskita..

Buat ust.rosmawi dan c.irwan, terima kasih untuk semua jenis bantuan dan kerjasama selama ini…

hmmmm…macam banyak lagi yg mau ditulis tapi tiba2 cam blank pula…apa pun terima kasih yang amat sangat kepada semua warga Sek Keb Maraba di atas semua kerjasama dan bantuan yang diberikan selama ini..hanya Allah sahaja yang dapat membalas budi baik kalian…sebelum mengundur diri…mohon maaf di atas segala salah dan silap,mohon dihalalkan segala makan dan minum dan semua yang terpakai,terpinjam,terambil…sebut pasal makan pula…lepas ni mesti aku rindu dengan jamuan2 di Maraba…sayanggggggg Maraba!!byebye…

3 Comments

  1. sadihku liau………ngapa ni liau…ani tah yg ku malas…bru bca blogmu ni…rasanya aku tah kwnmu yg paling suka n hapi ko pindah dan paling x suka n sadih ko pindah…aku pn x tau mcamana tu bunyinya…

  2. liau…ku halalkan semuaaaaaaaaaaaa….aku pn minta halal jua ah…

  3. liau aku ada emel ko….urusan sri paduka baginda


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

  • UMMU A.I.M.A.N



  • S.H.O.P

  • MORE S.H.O.P

    JOM TENGOK CENDERAMATA MENARIK :

    BELI BARANGAN BAYI ANDA DI SINI :

    'Create

    UNTUK LEBIH KURUS DAN MENAWAN !

    Powered by BannerFans.com

    SYURGA TUDUNG ANDA
    Photobucket